Nyugtalanító érzések keletkeztek bennem egy bizonyos reklámmal kapcsolatban, amelyet pár napja láttam.
Röviden összefoglalnám a nevezett reklámot: Egy fiatalembert hívja az „Egyetlene” miközben egy másik hölgy társaságában ébred. Megiszik egy kis Bombát s így feltöltődve energiával fut a randira. Barátnője kocsijába beszállva egy meztelen férfi nyúl be a kesztyűtartóba és kiveszi az alsóneműjét. Semmi gond, mindketten megcsalták a másikat, 1-1. Az élet megy tovább! Igyunk egy Bombát!
Mégis ki a célközönsége ennek a márkának és mit üzen a fogyasztóknak? Szerintem elsősorban a fiatalokat akarja megnyerni ez a reklám, amely által legitimálva lett a hazugság, a megcsalás. Azért vegyek Bombát, hogy legyen energiám a partnerem megcsalására? Vagy azért, mert nyugodtan félrekacsinthatok, a Bombával megoldódnak a problémák? Vagy egyszerűen csak menő leszek tőle?
Nem értem miért kell valamit a paráznasággal népszerűsíteni? A mai világban csak így lehet eladni egy terméket?
Őszinte leszek, az én világomba nem fér meg ez a reklám. Kiakasztó és egyben elkeserítő.
Ha ez nem lenne elég, a Bomba képes volt megvenni egy amúgy minőségi zenei anyagot (Brains: Ladies Obsession) aláfestésként, ehhez a szánalmas programhoz. Tehát minden megvéve és eladva…