HTML

Kulturális iparágak működése

Friss topikok

  • Kiss.Dorka: Szia! A bookline-on meg tudod rendelni: bookline.hu/product/home.action?id=2835998&type=200&a... (2013.12.04. 21:36) Piros ruhás, puttonyos Tolkien
  • Kiss.Dorka: Igen, valamikor szeptemberben regisztráltam, de nem vagyok olyan pedáns, hogy mindent, amit olvaso... (2011.12.12. 17:17) Kukkantsunk bele Cathy könyvébe!
  • tamas.a: Metal és Gyűrűk Ura kapcsolat köztudottan jelentős, főleg a black metal vonalon nagyon szoros :) ... (2011.12.12. 16:17) Gyűrűk Ura és a metál
  • Henrik10: Egyetértek! Mivel egy csomó folytatás jön ki a játékokból, szerintem egy felhasználó számára egy ú... (2011.12.08. 22:07) The Lord of the Rings: War in the North
  • Noja09: @Kiss.Dorka: Bizony, úgyhogy ha nagyon tetszik, akár te is élhetsz úgy, mint egy hobbit :) (2011.12.06. 15:44) Valóra vált képzelt világ

Címkék

3d (10) 3d fényképezőgép (1) 3d szemüveg (3) adaptáció (6) adat (1) adatvédelem (2) animáció (1) apple (1) árverés (1) aukció (1) brand (8) budapest (2) bulvár (4) cipő (1) csúcstechnológia (12) deviantart.com (1) digitális (1) digitális eljárások (12) digitális fényképezés (15) digitalizáció (4) disney (5) dokumentum digitalizálás (1) duckipedia (1) egér scanner (1) eljárások (1) e book (2) facebook (1) fejlesztés (6) fénykép (34) festmény (4) film (7) fix fókusz (1) fogyasztás (5) fogyasztói (2) fogyasztói társadalom (2) földközi tenger (1) fotó (1) fotópályázat (1) fotózás (35) fotózási technológia (15) google (4) hajlítható (1) hálózatosodás (1) hirdetés (1) hőkép (1) horizontális integráció (1) időutazás (3) internet (5) játék (1) kalózkodás (3) kép (4) képregény (1) képszerkesztő (1) kijelző (1) kína (1) kommunikáció (3) kontaktlencse (1) kontaktlencsébe épített kijelző (1) könyv (15) könyvtár (2) környezet (3) kortárs (3) légifelvételek (2) lézer (1) magazin (1) makro fotók (1) manipuláció (3) márka (4) márkázás (1) marketing (2) médiaimperializmus (3) médiakonvergencia (4) mobil (3) mobiltelefon (1) mozgókép (7) objektív (1) pályázat (3) palyazatok.org (1) papírkép (5) plazma (1) polaroid (1) prezi vazlat ref (1) program (1) public watchdog (1) rajz (2) rajzfilm (3) rasszizmus (1) reklám (10) relikvia (1) röntgen (3) show (1) showbusiness (1) street view (3) számítástechnika (3) szerzői jog (2) sztárok (4) sztereokép (1) társadalom (4) telefon (1) televízió (5) tóth géza (1) tuneglue (1) újságírás (3) új média piac (1) usa (1) vak fotós (1) videó (1) világháló (1) walt (1) wikipedia (1) youtube (6) zene (21) zeneipar (10) zoetrop (1) Címkefelhő

2011.11.21. 17:47 MerczMelinda

20 ads that shock the world

Címkék: marketing reklám könyv brand

Egy könyvet szeretnék a figyelmetekbe ajánlani, amelyet James B. Twitchell, az egyik leghíresebb marketing szakember és tudós jelentetett meg 2000-ben.

20 ads that shock that world címet viselő írás többek közt foglalkozik a reklám és reklámozás, illetve a márka és márkaépítés kérdéseivel is.

A tudós 20 reklámot mutat be és elemez munkájában, melyek a XX. században sokkolták a világot, s melyek legnagyobb hatással voltak a kultúráról és a piacról alkotott gondolkodásunkra.

Ezek a reklámok bemutatják az elmúlt század történetét a fogyasztói társadalom tükrében. 

Kiemelnék néhányat a 20 reklám közül, melyekről bővebben olvashattok a könyvben: a Coca-Cola Télapó újraalkotása, Lee Burnett találmánya a Marlboro Man, az Absolut és a művészeti világ, vagy Nike és Michael Jordan reklámjai.

 http://books.google.com/books/about/20_ads_that_shook_the_world.html?id=LentAAAAMAAJ

 http://www.clas.ufl.edu/users/jtwitche/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultip.blog.hu/api/trackback/id/tr883401527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása