HTML

Kulturális iparágak működése

Friss topikok

  • Kiss.Dorka: Szia! A bookline-on meg tudod rendelni: bookline.hu/product/home.action?id=2835998&type=200&a... (2013.12.04. 21:36) Piros ruhás, puttonyos Tolkien
  • Kiss.Dorka: Igen, valamikor szeptemberben regisztráltam, de nem vagyok olyan pedáns, hogy mindent, amit olvaso... (2011.12.12. 17:17) Kukkantsunk bele Cathy könyvébe!
  • tamas.a: Metal és Gyűrűk Ura kapcsolat köztudottan jelentős, főleg a black metal vonalon nagyon szoros :) ... (2011.12.12. 16:17) Gyűrűk Ura és a metál
  • Henrik10: Egyetértek! Mivel egy csomó folytatás jön ki a játékokból, szerintem egy felhasználó számára egy ú... (2011.12.08. 22:07) The Lord of the Rings: War in the North
  • Noja09: @Kiss.Dorka: Bizony, úgyhogy ha nagyon tetszik, akár te is élhetsz úgy, mint egy hobbit :) (2011.12.06. 15:44) Valóra vált képzelt világ

Címkék

3d (10) 3d fényképezőgép (1) 3d szemüveg (3) adaptáció (6) adat (1) adatvédelem (2) animáció (1) apple (1) árverés (1) aukció (1) brand (8) budapest (2) bulvár (4) cipő (1) csúcstechnológia (12) deviantart.com (1) digitális (1) digitális eljárások (12) digitális fényképezés (15) digitalizáció (4) disney (5) dokumentum digitalizálás (1) duckipedia (1) egér scanner (1) eljárások (1) e book (2) facebook (1) fejlesztés (6) fénykép (34) festmény (4) film (7) fix fókusz (1) fogyasztás (5) fogyasztói (2) fogyasztói társadalom (2) földközi tenger (1) fotó (1) fotópályázat (1) fotózás (35) fotózási technológia (15) google (4) hajlítható (1) hálózatosodás (1) hirdetés (1) hőkép (1) horizontális integráció (1) időutazás (3) internet (5) játék (1) kalózkodás (3) kép (4) képregény (1) képszerkesztő (1) kijelző (1) kína (1) kommunikáció (3) kontaktlencse (1) kontaktlencsébe épített kijelző (1) könyv (15) könyvtár (2) környezet (3) kortárs (3) légifelvételek (2) lézer (1) magazin (1) makro fotók (1) manipuláció (3) márka (4) márkázás (1) marketing (2) médiaimperializmus (3) médiakonvergencia (4) mobil (3) mobiltelefon (1) mozgókép (7) objektív (1) pályázat (3) palyazatok.org (1) papírkép (5) plazma (1) polaroid (1) prezi vazlat ref (1) program (1) public watchdog (1) rajz (2) rajzfilm (3) rasszizmus (1) reklám (10) relikvia (1) röntgen (3) show (1) showbusiness (1) street view (3) számítástechnika (3) szerzői jog (2) sztárok (4) sztereokép (1) társadalom (4) telefon (1) televízió (5) tóth géza (1) tuneglue (1) újságírás (3) új média piac (1) usa (1) vak fotós (1) videó (1) világháló (1) walt (1) wikipedia (1) youtube (6) zene (21) zeneipar (10) zoetrop (1) Címkefelhő

2011.11.06. 17:19 MerczMelinda

Eladva

Címkék: zene reklám brand

Nyugtalanító érzések keletkeztek bennem egy bizonyos reklámmal kapcsolatban, amelyet pár napja láttam.

Röviden összefoglalnám a nevezett reklámot: Egy fiatalembert hívja az „Egyetlene” miközben egy másik hölgy társaságában ébred. Megiszik egy kis Bombát s így feltöltődve energiával fut a randira. Barátnője kocsijába beszállva egy meztelen férfi nyúl be a kesztyűtartóba és kiveszi az alsóneműjét. Semmi gond, mindketten megcsalták a másikat, 1-1. Az élet megy tovább! Igyunk egy Bombát!

Mégis ki a célközönsége ennek a márkának és mit üzen a fogyasztóknak? Szerintem elsősorban a fiatalokat akarja megnyerni ez a reklám, amely által legitimálva lett a hazugság, a megcsalás. Azért vegyek Bombát, hogy legyen energiám a partnerem megcsalására? Vagy azért, mert nyugodtan félrekacsinthatok, a Bombával megoldódnak a problémák? Vagy egyszerűen csak menő leszek tőle?

Nem értem miért kell valamit a paráznasággal népszerűsíteni? A mai világban csak így lehet eladni egy terméket?

Őszinte leszek, az én világomba nem fér meg ez a reklám. Kiakasztó és egyben elkeserítő.

Ha ez nem lenne elég, a Bomba képes volt megvenni egy amúgy minőségi zenei anyagot (Brains: Ladies Obsession) aláfestésként, ehhez a szánalmas programhoz. Tehát minden megvéve és eladva…

https://www.youtube.com/watch?v=O8p--MKtAyk

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kultip.blog.hu/api/trackback/id/tr573358770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reeena 2011.11.06. 18:44:32

Teljesen egyetértek veled. Nehéz összepárosítani, kinek mit akarnak eladni és miért.(evidensen a Bombát, de az energiaitalon keresztül egy "életérzést/ stílust is".) Nem túl nyerő az ötlet, hogy azért pörögj fel, hogy legyen energiád több partnerhez egymás után.- biztatva ezáltal a célközönséget (miszerint manapság minden szabad és lehetséges)a hülyeségre.
Bár kinek kinek a pap, kinek a paplan.

Amúgy a reklám témától függetlenül jó, mert figyelemfelkeltő, eléri a célcsoportját méghozzá duplán (maga az üdítő és a Brains is népszerű a fiatalok körében).

Cz.Dávid.88 2011.11.08. 07:46:07

El vagyok keseredve az ilyen ostoba reklámoktól...
süti beállítások módosítása