Napjainkban az öltözködés, már nem csak "hasznos funkciót" tölt be, sokkal több annál. Általa kifejezhetjük kik vagyunk, miben hiszünk és azt is, hogy mivel kapcsolatban vannak ellenérzéseink. A ruhánk tehát megjeleníti személyiségünket, de emellett hirdetési felületté is válik. Pl: a cipő, a póló és a baseballsapka mind-mind alkalmas arra, hogy különböző termékeket (márkákat) jelenítsen meg a felületén. A lehetőségek tárháza végtelen, így nem kell csodálkozni azon, ha a visszaköszönő feliratok egy-egy cég szlogenjét, reklámját használják fel a ruhadarabokon. Ez a leghatásosabb önprezentálás, hiszen az emberek önként hordják és veszik meg a nekik tetsző kiegészítőket. Itt fonódik össze Che Guevara arcképe, vagy a Coca Cola logója a hétköznapi emberek életével.- A modern világ ikonjaiba burkolózva létezünk.
A cikkben hasonló cipőket találtok. http://szivlapat.blog.hu/2011/11/24/google_cipo_es_obama_taposo