HTML

Kulturális iparágak működése

Friss topikok

  • Kiss.Dorka: Szia! A bookline-on meg tudod rendelni: bookline.hu/product/home.action?id=2835998&type=200&a... (2013.12.04. 21:36) Piros ruhás, puttonyos Tolkien
  • Kiss.Dorka: Igen, valamikor szeptemberben regisztráltam, de nem vagyok olyan pedáns, hogy mindent, amit olvaso... (2011.12.12. 17:17) Kukkantsunk bele Cathy könyvébe!
  • tamas.a: Metal és Gyűrűk Ura kapcsolat köztudottan jelentős, főleg a black metal vonalon nagyon szoros :) ... (2011.12.12. 16:17) Gyűrűk Ura és a metál
  • Henrik10: Egyetértek! Mivel egy csomó folytatás jön ki a játékokból, szerintem egy felhasználó számára egy ú... (2011.12.08. 22:07) The Lord of the Rings: War in the North
  • Noja09: @Kiss.Dorka: Bizony, úgyhogy ha nagyon tetszik, akár te is élhetsz úgy, mint egy hobbit :) (2011.12.06. 15:44) Valóra vált képzelt világ

Címkék

3d (10) 3d fényképezőgép (1) 3d szemüveg (3) adaptáció (6) adat (1) adatvédelem (2) animáció (1) apple (1) árverés (1) aukció (1) brand (8) budapest (2) bulvár (4) cipő (1) csúcstechnológia (12) deviantart.com (1) digitális (1) digitális eljárások (12) digitális fényképezés (15) digitalizáció (4) disney (5) dokumentum digitalizálás (1) duckipedia (1) egér scanner (1) eljárások (1) e book (2) facebook (1) fejlesztés (6) fénykép (34) festmény (4) film (7) fix fókusz (1) fogyasztás (5) fogyasztói (2) fogyasztói társadalom (2) földközi tenger (1) fotó (1) fotópályázat (1) fotózás (35) fotózási technológia (15) google (4) hajlítható (1) hálózatosodás (1) hirdetés (1) hőkép (1) horizontális integráció (1) időutazás (3) internet (5) játék (1) kalózkodás (3) kép (4) képregény (1) képszerkesztő (1) kijelző (1) kína (1) kommunikáció (3) kontaktlencse (1) kontaktlencsébe épített kijelző (1) könyv (15) könyvtár (2) környezet (3) kortárs (3) légifelvételek (2) lézer (1) magazin (1) makro fotók (1) manipuláció (3) márka (4) márkázás (1) marketing (2) médiaimperializmus (3) médiakonvergencia (4) mobil (3) mobiltelefon (1) mozgókép (7) objektív (1) pályázat (3) palyazatok.org (1) papírkép (5) plazma (1) polaroid (1) prezi vazlat ref (1) program (1) public watchdog (1) rajz (2) rajzfilm (3) rasszizmus (1) reklám (10) relikvia (1) röntgen (3) show (1) showbusiness (1) street view (3) számítástechnika (3) szerzői jog (2) sztárok (4) sztereokép (1) társadalom (4) telefon (1) televízió (5) tóth géza (1) tuneglue (1) újságírás (3) új média piac (1) usa (1) vak fotós (1) videó (1) világháló (1) walt (1) wikipedia (1) youtube (6) zene (21) zeneipar (10) zoetrop (1) Címkefelhő

2011.11.04. 16:48 MerczMelinda

Márkahűség avagy Coca-Cola vs. Pepsi-Cola

Címkék: reklám brand márka

A Coca-Colát és a Pepsit mindannyian jól ismerjük és szeretjük, ki borral, ki rummal, ki egyszerűen csak tisztán. Mindkét üdítőgyár a XIX. század utolsó évtizedeiben jött létre Amerikában és nagyon hasonlatos ízvilágban kínálnak üdítőitalokat. Mégis az eltelt évek során a Coca-Cola nagyobb népszerűségre tett szert. Igaz a Pepsi mindent megtett annak érdekében, hogy a versenyben ne maradjon alul.

A BrandZ Top 100 Legértékesebb Globális Márka idén kiadott ranglistájában a Coca-Cola a 6. helyet foglalja el, márkaértéke közel 74 milliárd dollár. Ezzel szemben a Pepsi csak a 63. helyen áll, s márkaértéke alig közelíti meg a 13 millárd dollárt.

Piackutatók közt jól ismert az un. Coca-Cola-hatás, melynek lényege az, hogy ha egy klasszikus vakteszt keretében Coca-Colát és Pepsi-Colát kóstoltatunk, akkor a megkérdezettek többségének a Pepsi jobban fog ízleni. Viszont: ha a tesztben résztvevők tudomására hozzuk azt, hogy az adott pohárban Coca-Cola van, akkor az fog nekik jobban ízleni még akkor is, ha éppen Pepsit isznak!

Felmerül a kérdés: Miért ragaszkodunk a Coca-Colához? Miért népszerűbb ez a márka? Mert ez az eredeti és a Pepsi csak egy utánzat? Talán a profibb reklámkampányának köszönhető népszerűsége? A Pepsi gyakran híres személyiségekkel kampányol, viszont a Coca-Cola minden évben előáll egy újabb Télapós sztorival, aminek nem tudunk ellenállni!

http://www.thecoca-colacompany.com/heritage/cokelore_santa.html

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultip.blog.hu/api/trackback/id/tr283353809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása