Folytatásként íme egy cikk arról, hogy az m1-en történt változások, újítások eddig mennyire váltották be a hozzájuk fűzött elvárásokat, azaz sikerült-e nézőket ültetniük a közszolgálati televízió képernyője elé. Az első hét után mért adatok kudarcról számolnak be. A Hacktion című sorozat nézettsége jóval elmaradt a kereskedelmi csatornákon párhuzamosan sugárzott Barátok közt és Jóban Rosszban sorozatoktól. A felmérések azt mutatják, hogy a sorozat százalékos nézettségi aránya még csökkent is a műsor időtartama alatt, tehát az emberek belenéztek, majd továbbkapcsoltak. A Maradj talpon! című vetélkedő ezzel szemben viszont sikeresnek számít, és sikerült nézőket vonzania az m1-re. A csatornán még számos új műsor bevezetését tervezik, egy teljes arculatváltást, így a változásoknak még koránt sincs vége. A további tervben lévő műsorokról, és az eddigi eredményekről itt olvashattok:
http://index.hu/kultur/media/2011/10/11/nem_valtotta_meg_a_koztevet_a_megujulas/