HTML

Kulturális iparágak működése

Friss topikok

  • Kiss.Dorka: Szia! A bookline-on meg tudod rendelni: bookline.hu/product/home.action?id=2835998&type=200&a... (2013.12.04. 21:36) Piros ruhás, puttonyos Tolkien
  • Kiss.Dorka: Igen, valamikor szeptemberben regisztráltam, de nem vagyok olyan pedáns, hogy mindent, amit olvaso... (2011.12.12. 17:17) Kukkantsunk bele Cathy könyvébe!
  • tamas.a: Metal és Gyűrűk Ura kapcsolat köztudottan jelentős, főleg a black metal vonalon nagyon szoros :) ... (2011.12.12. 16:17) Gyűrűk Ura és a metál
  • Henrik10: Egyetértek! Mivel egy csomó folytatás jön ki a játékokból, szerintem egy felhasználó számára egy ú... (2011.12.08. 22:07) The Lord of the Rings: War in the North
  • Noja09: @Kiss.Dorka: Bizony, úgyhogy ha nagyon tetszik, akár te is élhetsz úgy, mint egy hobbit :) (2011.12.06. 15:44) Valóra vált képzelt világ

Címkék

3d (10) 3d fényképezőgép (1) 3d szemüveg (3) adaptáció (6) adat (1) adatvédelem (2) animáció (1) apple (1) árverés (1) aukció (1) brand (8) budapest (2) bulvár (4) cipő (1) csúcstechnológia (12) deviantart.com (1) digitális (1) digitális eljárások (12) digitális fényképezés (15) digitalizáció (4) disney (5) dokumentum digitalizálás (1) duckipedia (1) egér scanner (1) eljárások (1) e book (2) facebook (1) fejlesztés (6) fénykép (34) festmény (4) film (7) fix fókusz (1) fogyasztás (5) fogyasztói (2) fogyasztói társadalom (2) földközi tenger (1) fotó (1) fotópályázat (1) fotózás (35) fotózási technológia (15) google (4) hajlítható (1) hálózatosodás (1) hirdetés (1) hőkép (1) horizontális integráció (1) időutazás (3) internet (5) játék (1) kalózkodás (3) kép (4) képregény (1) képszerkesztő (1) kijelző (1) kína (1) kommunikáció (3) kontaktlencse (1) kontaktlencsébe épített kijelző (1) könyv (15) könyvtár (2) környezet (3) kortárs (3) légifelvételek (2) lézer (1) magazin (1) makro fotók (1) manipuláció (3) márka (4) márkázás (1) marketing (2) médiaimperializmus (3) médiakonvergencia (4) mobil (3) mobiltelefon (1) mozgókép (7) objektív (1) pályázat (3) palyazatok.org (1) papírkép (5) plazma (1) polaroid (1) prezi vazlat ref (1) program (1) public watchdog (1) rajz (2) rajzfilm (3) rasszizmus (1) reklám (10) relikvia (1) röntgen (3) show (1) showbusiness (1) street view (3) számítástechnika (3) szerzői jog (2) sztárok (4) sztereokép (1) társadalom (4) telefon (1) televízió (5) tóth géza (1) tuneglue (1) újságírás (3) új média piac (1) usa (1) vak fotós (1) videó (1) világháló (1) walt (1) wikipedia (1) youtube (6) zene (21) zeneipar (10) zoetrop (1) Címkefelhő

2011.09.27. 10:35 Reeena

Drága Facebook, már kémkedsz is ?!

Címkék: adatvédelem reklám facebook

Nem tudom megállni, muszáj belinkelnem egy indexes cikket nektek. Igaz nem tartozik a fényképezés- fotózás témakörébe, de ettől függetlenül hasznosnak tűnik a kurzus szempontjából. Órai feladatunkhoz kapcsolódván, apró válaszmorzsákat szolgáltat arra a kérdésre, melyről legutóbb beszélgettünk: (Hogyan hirdet/reklámoz a Facebook, miként éri el a potenciális vásárlóerőt, egy-egy termék kapcsán?).

A cikkből kiderül, hogy legálisnak nem nevezhető módszerről van szó. A közösségi portál kilépésünk után (állítólag) továbbra is figyelemmel tart minket és egy háttérben megbúvó cookie segítségével érzékeli, milyen oldalakat nézünk. Ezeket az információkat felhasználja a későbbi bejelentkezéseknél, annak látszatát nyújtva, hogy az ottani cselekedeteink/ kiírásaink alapján tudja behatárolni az érdeklődésünket.

Szerintem érdemes elolvasni. Ha van hozzáfűznivalótok, írjátok meg.

http://index.hu/tech/biztonsag/2011/09/26/kikapcsolas_utan_is_tovabb_kovet_a_facebook/

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kultip.blog.hu/api/trackback/id/tr883259707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariann23 2011.09.28. 22:05:56

Ha már a facebook-nál tartunk, és a mi témánk a fényképezés,itt olvashatunk még egy elgondolkodtató adatot:
infographics.blog.hu/2011/09/26/a_vilag_legnagyobb_fototara?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_09_28&utm_campaign=index

P.Timi 2011.10.01. 18:08:09

Én is tapasztaltam, hogy kijelentkezés ellenére is, ha olyan oldalra kerülök, ahol like-olni lehet, megjelenik a nevem, és a profilképem. Ennek ellenére azt tapasztaltam, hogy a facebookos hirdetések az alapján változnak, hogy milyen információkat adok meg magammal kapcsolatban. Előző szemeszterben, amikor élettörténeti interjúkat kellett elemeznünk és feldolgoznunk, amikor az én interjúalanyomnak készítettem az adatlapját, egy-egy új bejegyzés, információ, kép alapján változtatta a hirdetéseket.
süti beállítások módosítása